piątek, 3 sierpnia 2012

Nadchodzi nowy dodatek do simsów!

Często widziałam w komentarzach na różnych stronach o simsach,że wolą,że zamiast jakiegoś dodatku który ma wyjść w najbliższym czasie woleliby dodatek Cztery Pory Roku. I doczekali się! Najbliższa premiera dodatków do simsów to 6 września-premierę ma dodatek Nie z tego świata. A 15 listopada ujrzy światło dzienne dodatek o naturze i pogodzie. Długo na taki czekałam i miałam nadzieję,że premiera tego dodatku będzie zaplanowana zaraz po Nie z tego świata. Ile też można było czekać! Nie mogę się doczekać. Chociaż nie jestem wielką fanką simsów,lubię je. Nie jestem ich kolekcjonerką,gdyż od niedawna posiadam mój pierwszy dodatek. Ale z chęcią bym kupiła ten drugi :) Tak więc pozostaje nam czekać do listopada ;( I jeszcze coś. Słyszałam,że dla osób,które zamówią dodatek przed premierą dostaną edycję limitowaną która zawiera Klub Lodowy,który posiada bodajże 10 lodowych mebli! Jednak nie wiem na jakiej stronie można takie coś dostać. Oto okładka,tego wspaniałego dodatku:


Jestem taka szczęśliwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz